fredag den 11. december 2009

Verbier, marts 2009

I marts 2009 blev det til en lille smuttur til Verbier med nevøen, Christian og et eller andet højtråbende kvindemenneske.

Berlingoen blev sadlet om med stikdåser til højre og venstre, så Christian og jeg kunne sidde hele vejen til Sweitz og spille downhill-skispil på de bærbare og drikke øl. Det var super. Da vi kom frem viste det sig at vi skulle bo i et palæ. Det var super. Det var faktisk super-duper.

Men det var skiløbet eddeme også!

Har klippet en lille video sammen, på mest amatøragtige vis. Håber, at I bærer over med mig. Det kan kun blive bedre herfra.

(Det er Robin uden hjelm, Christian helt i sort, og mig med sølvfarvet hjelm, og som ligger ned det meste af tiden...)

God fornøjelse!


I Verbier er der en butik som kun sælger Champagne! Det er så hvad det kan være, men det der skræmmer mig fra vid og sans, er den formodede samtale mellem mand og kone, hvor de diskuterer hvis tur det er til at gå i Champagne butikken og hente den satans flaske...

6 kommentarer:

  1. Hvor fåk er filmen henne? Jeg kan ikke vente med at se den... ;o)

    SvarSlet
  2. Så er den der. Det viste sig, at google har fjernet deres videohosting, men de har bare ikke fjernet funktionen fra Blogger. Det betød, at jeg det sidste døgn har forsøgt at oploade alle mulige fåggin formater af videoen til bloggen uden held. Istedet oprettede jeg en Youtube-konto, og fluks virkede alting.

    SvarSlet
  3. Hvor er det ondt, at jeg ... dumme menneske ... har valgt, at ofre mit alpine-liv i år for Vasa-løbet... Det er ondt, at jeg ikke er blevet gjort opmærksom på, at det kryds er ligegyldigt, og at powder er det eneste som gælder ...

    SvarSlet
  4. @Palermo-Anden: Det ene udelukker da ikke det andet? ;o)

    Nice film Peter. Godt arbejde! Det var fandensparkeme en god tur! :o)

    SvarSlet
  5. Bare lige for at præcisere, så er det Robin med bagvægt... ;o)

    SvarSlet